fredag 14 november 2008

sitter här i kylan

o bara väntar på att vi ska åka iväg ....kl 07 00 en lördag
har inget att ha på mej allt blir för litet...fet o äcklig....kan bara se på när jag ökar o ökar...
har fått tid till läkaren nu den 11 december hoppas få denn medecinen jag behöver för att kunna stanna vikten men fram tills dess är det bara att se på o må sämre o sämre för varje dag, o när jag väl är där får jag väll nått skit besked att jag måste prova andra metoder o få dom dokumenterade först......
jag har försökt jag har fan kämpat hela livet med vikten , även när jag tränade stenhårt 6 dar i veckan o gick timmes llånga promenader så gick jag upp......det finns ju ioförsej på papper att jag varje graviditet gått ner 25 kg väldigt snabbt...
men vad hjälper det mej nu...här sitter jag o bara ser på hur jag dag för dag går upp mer o mer.. o kan inte göra ett skit.

Inga kommentarer: