tisdag 4 november 2008

många inlägg idag..

kom bara på att det är något jag säger för sällan
björn fyller snart 31 år
jag är så glad att jag har honom. efter 14 år och upp o ner , himmel o helvete så har vi det bättre än någonsin.
jag har absolut inte något jag är missnöjd över just nu, han är så otroligt bra pappa o ett underbart stöd till mej för tillfället, det har inte altid vart så och vart det kommer ifrån vet jag inte men nu är vi där.
kärleken mellan oss har verkligen växt genom åren med barn, lycka o fruktansvärd sorg.
någon sa häromdan att vi är så fina ihop att vi är som gjorda för varandra , vi kan varandra utan o innan..
ja så är det ju.
jag kan inte beskriva med ord hur lycklig jag är att jag har honom.
ser fram emot att få leva o lära känna resten av vårat liv ihop....
puss

1 kommentar:

★SUSanna★ sa...

Va gulligt!!! NI e som gjorda för varandra... *love*