söndag 2 november 2008

dagis igen ¨då....

japp i morse va det krig igen
pappan hade tydligen i ett svagt ögonblick igår innan han åkte lovat atim att köpa en döskalledräkt.....jaha ....
inatt sov vi max tim o dennis o jag i sängen o myste massa så i morse så slår tim ögonen o är skitförbannad direkt ...dom är så olika max o tim ,max har altid vart skit morgonpigg o aldrig har jag behövt väcka han två ggr han har oftast redan vart vaken o alltid glad ..
tim får man bära ner i soffan för uppe i sängen vänder han bara på sej o sover vidare o är typ lelös det är HELT omöjligt o väcka han om man inte bär ner han i soffan o typ klär på han i sömnen .
o då i morse i allafall så har han ju blivit lovad en dräkt.....som han skulle ha till dagis....
men den hinner ju inte komma nu på morgonen sa jag o försökte .. men nä det va krig hela vägen till dagis , väl där skulle han inte stanna , som vanligt
men nu är han där o jag tar min morgon kaffe......sååå skönt.....
vill bara säga
-JAG ÄLSKAR MINA SYSKONBARN.
o jag finns här för er alltid.
jag blev utsedd till världens underbaraste moster av min systerdotter 19 år igår , inte dåligt
det betyder massor för mej .
puss o kram

Inga kommentarer: