fredag 9 november 2012

jobbiga 14 timmarspass

nyss vaknat..ska jobba natt i kväll till i morrn...jobbade 14 timmar igår ..många mår dåligt nu av hösten o att försöka stötta missbrukare o höra deras historier gör ont ibland...jag hoppas att jag på nått vis lyckas stänga av detta så småningom för hela hjärtat blöder ..
lönekontoret ringde nyss o jag tackar gud för min utbildning ..har en sjuk timlön just nu ..högre än sjuksköterskerna på huset ...kommer klara mej jädrigt bra :))) hade aldrig drömt om dess siffror ..
björn fyller år idag...önskar jag kunde fira med dom..men det måste va så här just nu...
fått en damsugare av min mor...körde en sväng nyss...känns bra ..o den e fin..:)
gud va jag längtar efter min första lön..
att leva på existensminimum från soc är inget roligt men det har funkat...
stolt...:)
inser att jag tjänar en hel månads bidrag på att bara jobba en hel vecka på mitt jobb ha ha ..galet ..LYCKLIG JUST NU....<3 p="p">

Inga kommentarer: