torsdag 22 november 2012

hoppsan

blev inringd hela helgen :)) får jobba med mina troll både lördag o en härlig 13 timmars söndag ..har nu passerat en heltidstjänst i november ..o det känns helt fantastiskt än..jag STORMTRIVS..blev hemskickad igår..sjuk..hostar ..men kan inte hålla mej hemma jag längtar dit redan..barnen bakade pepparkakor igår mums...själv panerade jag rödspätta o gjorde stuvad spenat med hemmagjord potatismos...jag älskar mitt liv just här just nu ..önskar jag kunde dela med mej av känslan till människor runt mej som tyvär går i lågvatten...borde kramas oftare ..ge värme sprida glädje.fick samtal från polisen igår..måste tydligen själv gå in på min fb och skriva ut allt för att ge dom...brrrr...jag hade hoppats det räckt med att dom gick in själva..MEN..jag fixar det för jag är större än så...julkramar och pussar på er:)

Inga kommentarer: