torsdag 1 november 2012

hemma efter en 12 timmars dag igen ...

ska isäng o sova för imorrn jobbar jag natt o lördag morgon..14 timmars...pust
dagen har gått superbra ..jag är skitnöjd trotts att jag va sjukt nervös igår. alla mediciner klaffade o maten oxå..fick bli pannkaka till lunch o köttfärslimpa till kvällis...fått betyg från kixon idag ...på begäran från yxe..en glädjetår tittade fram....saknar dom och är tacksam för betyget...idag har jag mest agerat psykolog...mindre vård idag ..pendlar väldigt.
trivs...men funderar på hur detta ska funka när jag jobbar heltid sen...12 timmar 5 dagar i veckan...varannan vecka ..och bara 12 timmar 2 dagar varannan...tur jag har varannan vecka nästan helt fria med barnen
sitter nu med min nya bärbara jag fått av mister b....tack o bock...man måste tydligen ha dator...ja vet inte :/ har klarat mej bra i 5 månader utan...
helt facebook fri nu ...tack gode gud....den sidan borde förbjudas...
JAG ÄR SÅ SJUKT LYCKLIG..<3 p="p">tar ett glas vin...ska sova hela dan imorrn ..har vaken natt..måste orka hålla mej igång ..så vin idag o sova imorrn..sen kommer barnen söndag ...jobbar måndag dag tisd natt o torsd fred dag...hoppas få komma ut på herrgårn lite o träffa dom fina...
idag träffade jag en ensamstående mamma till 3 barn...samma sits som jag ...vi hittade varandra otroligt fort.
jisses va allt snurrar nu med jobbet...man vill lära sej allt man vill lära känna alla o få deras tillit...otroliga livsöden o jag bara suuuger i mej deras liv...älskar att få lyssna..att jag är värd deras tid..att dom respekterar mej så pass att dom vågar öppna sej för mej.
man kan inte lösa allt..men man kan lyssna o försöka förstå ..vi är nog en liten skara människor...som fattar fattar att man inte måste lösa alla problem.....man kan hjälpa genom att existera...utan att begära något tillbaka...bara finnas...önskar det fanns fler som oss...ska nog ta mina brukare på utflykt nästa vecka..möjligen arboga eller eskilstuna..blir otroligt mysigt..

Inga kommentarer: