tisdag 24 mars 2009

o nu fick jag en ursäkt ha ha ha

klistrar in den här .....
anna book skrev till mej .....
-Oj Hanna det var mycket på engång.Grattis till din viktnedgång, bra kämpat. Jag menade inte att vara spydig, man läser nog in lite mycket i det skrivna ordet ibland sorry om jag var otrevlig.Men faktum kvarstår jag sällar mig till skaran som tycker att det var okej att för en enda gångs skull sjunka till samma nivå som vissa andra!Alla som känner mig och min dotter vet att jag om någon skrattar åt elakheter eller rättare sagt obetydliga dumheter. Och det ligger mer bakom än vad jag känner för att ta upp här i bloggen. I alla fall just nu! men man vet ju aldrig, när JAG väljer att ta bladet fråm munnen då……
Önskar dig en fortsatt fin dag, mvh Anna


va......coolt

Inga kommentarer: