fredag 13 mars 2009

2500 fattigare

fick lite bråttom från lek o bus igår ...suck åkte 17 km för fort på 70 väg ....suck
snacka om att jag inte kommer åka för snabbt på ett tag
vi var på lek o bus i örebro igår med bror o cajsa o vicke
sååå mysigt njöt i fulla drag av att ha min bror själv på ett nästan folktomt lek o bus
rätt som det va kom en kompis till max o sa att han har gjort illa sej i trampolinen
han har landat fel på foten
men smärtan gick över efter ca 10 min så jag trodde det va stukat
efter 20 min vart det riktigt sjukt svullet... ilfart till linde
röntgen o gips
men idag hade dom kollat bilderna på ortopeden o konstaterade att sprickan är i leden på foten o att han behöer kunna röra leden så det blev linde i morse igen o ta bort gips
så nu är det kryckor o bandage ..han har inte ont så han är skitnöjd
han hatade att sitta fast i gipset
oh måste ta en omöjlig kille på 10 mån nu hi hi kram

Inga kommentarer: