söndag 1 mars 2009

idag har jag blivit bjuden på iddag i arboga av min man ..

antar han har lite ångest över att ha jobbat hela helgen me massa skit
idag kör han taxi..o jag har haft ronja här det va ett tag sen så det va mysigt ..den lilla skrutten löper för första gången o är nyklippt ha ha hon va stolligare än vanligt
hon lyckades ta sej upp på bordet o drack kaffe ur min mugg??
mamma kommer få en damp hund sen ha ha
i morgon ska jag o malin till örebro o kolla in nya stadium outleten den ska va bra har jag hört folk köar som sjutton för o komma in ..(tack anna för tipset vi får ta en dag dit du o ja me sen när du blivit "sjuk " eller almänt ledig från jobbet ändå)
dennis jädra tand tar tid på dej att komma upp.
nu har planerna för en ny lack på bilen kommit igång ..om en månad ungeför när farbror daniel har tid så ska den bli fin ..hon bara förfaller min lilla guld lock.
snart är det dags för footloose i örebro....yes va kul det ska bli .
städade badrummet uppe igår o helt plötsligt när jag skurade där inne under toan där det är lite små snuskigt att skura när man har grabbar som skvätter överallt så känner jag att det kryper nå på armen, en sån jädra stor spindel va det ..uäsh blää usläsh
oj nu är det nå bra på tv handlar om livstidsdömda mammor som sitter där för att ha dödat sina barn o väntar på avrättning......det ska jag se kram på er

Inga kommentarer: