söndag 8 februari 2009

vitt


herreguuuud va snö.

haft några ganska uppretade inlägg , vill bara säga att jag inte är nån ängel självklart , jag tisslar o tasslar oxå , det jag menar är att jag är såå avundsjuk på er som har vänner , närma vänner eller bästa vänner som ni litar fullt ut på som ni har kännt i evigheter.

jag har ingen sån , har aldrig haft ,har inte släppt in nån så nära .

att ni då inte tar hand om den relationen o bevarar hemligheter o skrattar åt varandra är för mej helt ofattbart .

skulle ju kännas som att bli huggen i ryggen av björn för mej

han är min bästa vän , kan bara tänka hur det skulle kännas om han satt och skrattade åt hur jag såg ut o sa att jag inte tar hand om mina barn eller så , helt ofattbart.

så snälla tjejer ta hand om era vänner tro mej utan dom är det inte kul .

världen är en ensam plats o som vuxen är det inte lätt att hitta en nära vän.

krama alla idag i snön

det måste ha kommit 30 cm snö eller nått

max fick feber igårkväll så han ligger utslagen i vår säng

han skulle lana igår men däckade rätt tidigt så kompisen fick åka hem.

björn är hos ove och hugger ved .

kanske ska ta en sväng med ungarna till olovsborg o åka nya boben.'

har beställt skor till dennis.
nu hamnade bilden högst upp
dom lime gröna hi hi har kollat in dom sååå länge o nu köpte jag dom
jag sparar naglar .
hur svårt är det o skriva med naglar , fingrarna bara slinter på tangenterna
jag är såå lycklig...
känns som om jag tar ut lyckan så rasar allt ..
jag är precis där jag vill vara i livet just nu
en kvinna i sina bästa år ha ha ha ha ha
det handlar om kvinnlig vänskap på nyhetsmorgon , hm ha ha ha
det är ingen ide ni frågar vem jag syftar på för det tänker jag inte tala om , jag sänder ut det så den som känner sej träffad kan tänka efter
nä nu ska jag städa lite ....kram

Inga kommentarer: