fredag 20 februari 2009

ikea

ja som vanligt....
bara att få tre ungar klara en viss tid mätta o glada o färdigsovda är ju ett helt projekt
kl 9 skulle vi åka
tågar ut till bilen in me barnen o ja va händer ....kopplingen har frusit
jag började tok grina såååå typiskt jag hatar när det händer precis när jag ska göra något jag planerat länge
fick efter mycke om o men låna en bil o åkte o lämnade dennis hos elsa min barnvakt
sen mot ikea o då va klockan så mycket att dom va skithungriga så då blev det mat...
bökade in en byrå o en bokhylla o lite annat skit sen mot hm köpte ballerina klänning me hello kitty till cajsa o en tröja till brorsan o så en mascara o ett halsband till elsa som vart så snäll o ställt upp o passa
sen hämta en lite motsträvig kille som nog trivdes hos elsa
hem o skruva byrå o bokhylla
nu är det såååå fint men som vanligt tog det hela dan o en del ångest atacker...i morrn blir det kalas hos bror.
kram.

Inga kommentarer: