måndag 2 februari 2009

utmanad...

Av chatarina. =)

4 favorit program på TV
:*top modell tyvärr (tycker det är skit inners inne men kan inte sluta titta)
* prison brake , love love love
* lets dance
* Desperate Housewives

4 saker jag gjorde igår:
* Städade
* Tvättade
* åt mat
* tränade :)

4 saker jag längtar till (efter):
* barnen blir så stora så dom sover i egna sängar hela nätterna.
* Få ett bra jobb som jag trivs med efter det o som är välbetalt =)
* när jag bli rik........(fortsätt drömma
* bli mormor....hi hi

4 favoritrestauranger:
* Efesos
* Hellas
* mammas kök, på riktigt altså min mammas kök.
* kolgrillen

4 saker på min önskelista:
* en miljon=)
* att mina barn blir bra vuxna o glada människor
* att jag hittar ett jobb.
* att få vara nöjd med min kropp nångång o tycka det är kul som fan o träna o att det håller i sej , att jag inte tröttnar så fort .

ok, de som jag utmanar är: bisse , sandra, anna bågling

1 kommentar:

Ninna sa...

Hihi det där klarade du ju galant =)
Tack! Ja jag tycker jag fått till den bra, kan tipsa om sidan med massa fina bakgrunder, man lägger dem som sido gadgets alltså där du har din blogglista osv... Kom ihåg först bara att välja en vanlig mall att ha under annars kan det se konstigt ut =) här är sidan med bakgrunder
http://www.thecutestblogontheblock.com/