tisdag 30 september 2008

o så börjar matcherna

japp hade en väldigt lugn helg med bara hockey på söndag men så idag så kommer första matchen i bandy ..¨på lördag i v ås 14 - 16 japp blir en heldag i v ås då ......suck...
men helt ärligt så är det så skönt att vi som familj har kommit igång med sporten för max igen älskar att få göra saker med honom i centrum det behöver han när dom andra två bröderna tar så stor plats som dom gör
igår gick jag o barnen med tulo en låååååååååång promenix med massa tankar som snurrar för ibland funderar man på om man gör allt helt fel som förälder men efter ett samtal med mamma o en syster så insåg jag att det är inte så
- jag är en bra mamma ..
första gången jag kännt så
jag fixar det här rätt bra ändå ...
idag har tim valt att vara hemma från dagis för pappan hade någon gång under gårdagen lovat honom det ha ha ha ha
så vi har rensat bland alla kläder efter tim o max o kastat över hälften som jag sparat av någon konstig anledning
hittat massa bra saker till både dennis o tim..
ikväll drar bandyn igång ska bli lite kul o se om dom håller samma fart i år...

Inga kommentarer: