torsdag 18 september 2008

föräldramöte

på skolan idag ......suck...
i max klass är vi dom enda föräldrarna under 40 år typ.....kul ...not....
idag ska vi tillexepmel diskutera att dom gör läxorna på skoltid o bara har hemläxor om dom behöver o ligger efter i något ämne....
tycker jag är skitbra dom har haft hemläxor 3 dagar i veckan sen dom började 6 års o det tycker jag är sjukt , så att dom har lite paus från det i år passar mej utmärkt
men gissa om jag är den enda med den åsikten så jag ser fram emot en het disskusion ikväll
jag lovar att dom hinner ha läxot innan dom slutar skolan så dom spyr på det o fattar vinken ändå utan att dom har det i år o dessutom , hur ska en unge med vanliga läxor 3 dagar hinna med att plugga om han ligger efter....ska han då ha mer läxor ändå .....tur vi inte har dom problemen
nä fy för alla super pressande föräldrar som inte låter sina barn vara barn....

Inga kommentarer: