tisdag 9 september 2008

jätterädd

har tagit mej i kragen o fixat en läkartid för mitt bröst ......
har en knöl......haft i ca 3 år .....med ont i olika perioder nu kan jag knappt andas det strålar ut i ryggen o ner i magen
så rädd ..har kunnat skjuta det ifrån mej fast alla skäller om att jag inte kollar upp det men idag när jag fick tiden så blev det verkligt
jag är så rädd
hoppas hoppas det bara är nån körtel av något slag som blivit inflamerad eller nått
men hon lät inte hoppfull på telefonen när jag sa hur det känndes.......hjälp

2 kommentarer:

Sandra sa...

Men gud Hanna....det har du aldrig sagt nåt om! Man måste gå iväg med sånt där. Tänk OM det är något som man måste göra något åt, då är det väl alltid bättre i ett tidigt stadium? Inte för att jag tror det är nåt farligt men...håller mina tummar HÅRT=). Kram

★SUSanna★ sa...

Håller mina tummar hårt oxå!!!!!!<3