söndag 15 juni 2008

nisses



var på nisses igår o handlade nya gardiner till kök hall o vardagsrum

till vardagsrummet hittade jag inga färdiga så jag tänkte sy dit

o när jag tog fram maskinen i morse o börjadLägg till bilde dona så insåg jag att nån vart där o snott foten......suck

så nu får jag väll lämna in dom hos studio mammsen

sätter ut en bild på tyget jag föll som en fura helt kär i det jag får tacka malin som hittade det tackar tackar

idag har max en kompis här från 7 i morse till 3 han är här i stället för fritte tänkte fixa pankaka o glass till dom senare

igår var vi hos gammel mormor o fixade gräset o röjde med röjsåg

ove kom förbi på fika oxå det är väldigt kul att höra två pensionärer sitta o prata när dom inte setts på länge ha ha ha

nu ska jag städa lite o sörja att jag inte kunde sy idag hade räknat med att sitta där hela dan....bajs

Inga kommentarer: