torsdag 12 juni 2008

en ny dag i mamma träsket

ja idag är det torsdag, dagen före stora killens skolavslutning.
i helgen är det karneval i arboga vore fint om vi kunde komma in oo titta lite.
i sommar har vi -en student i morrn faktiskt -en komfrimand -en 30 åring med fest - ett bröllop
ska bli en kul sommar speciellt bröllopet ser fram emot att se patric o anna i kyrkan ha ha känns helt overkligt
verkar som dennis börjat sova lite bättre nu så man får några små korta stunder för sej själv han har velat sova hos mej aldeles för mycket svårt att bara sitta o ha en sovande bebis hela dagarna
vi har kommit in i en dålig rytm me tim han är så trött efter dagis att han somnar typ stående i hallen när vi kommer hem o sen är han vaken till tolv på kvällen blääääää
det svåra är att hålla han vaken efter dagis med en liten som sagt sovande bebis på armen så jag hoppas att han börjar sova i vagnen nu så jag kan ägna mej åt min knas tim
jag lyckades skapa den här bloggen utan att spara min adress så det ska bli kul o se när det hittar in nån här ha ha ha

Inga kommentarer: