tisdag 17 juni 2008

en typisk dag

har fått en likadan tröja som kusin kevin har på ett kort så nu är han lycklig

dennis fick ett babygym
mitt liv är kaos jämt tamejfan

idag en typisk dag

06.00 vaknar av att tim är sur för att disney kanalen har hängt sej

06.15 vaknar igen av att han är skitsur sätter på barnkanalen istället

07.00 vaknar av klockan

07.15 vaknar igen av klockan råkade visst stänga gluggarna o somna om

07.30 är vi uppe o påklädda o i full fart me frukosten

08.00 dagis me tim sen mot örebro o storhandla dagen till ära på coop

08.45 ca framme o går in jag o max handlar o sen fikar vi lite mys pys

tänker att nu hinner jag äntligen fika hos pernilla när jag ska lämna max hos martin för sen dom flyttade till örebro har jag nog haft tid att fika där 2 ggr

ska hämta tim 11 00

09 45 bilen startar inte ringer björn han skitsur

10 00 går in på jysk o handlar lite till hi hi då kommer jimmy o bisse o räddar oss tack som fan tur vi har släkt o vänner för vårt liv i kaos kan bli ganska tragiskt ha ha ha

10 30 lämnar max hos martin o ber såååå mycket om ursäkt för att jag inte hinner fika i dag heller men lovar att stanna i morrn när jag hämtar max

11.10 hämtar tim

o nu 12 32 sover barnen o jag kan sitta o ta fika

va fan en handling tar halva dagen .........

inget är enkelt längre

Inga kommentarer: