torsdag 7 maj 2009

rensat bland bilderna

herregud va bilder man samlar på sej på datan
idag har jag raderat säkert 1000 kort som jag haft legat o dom va ju bara högst ett år gamla
jaha det blev inget festande i helgen .....va kul det är
men nästa cruising i linde är det jag o ölen som är först på plats
helgen blir istället ett litet kalas för en 1 åring .
min familj är samlad o det händer inte ofta så då passar jag på o kalasa för denkan då o grilla lite hemma hos mor
kalas för kusinerna blir nog nästa helg ...
tim fick sin blixten mc ...ja hur det nu stavas altså en tröja från cars , som låter igår direkt från usa
han skitade ner den men tack vare en viss torktummlare så var den fitt for fight i morse o dagis igen vilket gjorde att lämningen på dagis flöt på fint
va ska man äta idag???

Inga kommentarer: