torsdag 28 maj 2009

bläsh

min kropp med min sjukdom fungerar så att jag kan skjuta upp min mens med att äta godis.....
o nu har jag gjort det
jag har mumsat skit i en v o har all världens mens symptom o sväller upp som en gris men mensen är borta
suck .....
medecinen har funkat så bra hitills är rädd att den nog slutat funka ..eller så är det bara jag som slarvat med den .
var på fest på dagis igår i stormen
trevligt
trimmat gräset runt hus o garaget oxå med en trimmer jag inskaffade igår
idag kommer sotarn ,
nr 1 man får en tidspann på 3 timmar som man måste vara hemma o passa för han kan komma .......vem har tid med det om båda jobbar
enda jobbet som har sån frihet
n2 ....450 spänn......för 10 min ....det är den dyraste timpenning jag hört om......
irriterad idag ....jävla skitväder , o max o hans klass cyklar till käglan hur kul är det för dom i detta väder
näää nu ska jag gräva ner mej i tvätt ...kram

Inga kommentarer: