torsdag 9 april 2009

typ nykär

i min man
han har visat sej vara så mycke mer än jag någon sin önskat ha dom senaste dagarn a
ibland när man försöker hålla allt uppe , ta hand om barnen o hemmet o fixa allt allt så alla ska må bra o så alla ska se en stark tjej , så rasar allt
o då kommer en sån enderbar människa fram ur min man
han tar tag i allt o tröstar o peppar mej ,varför släpper jag inte mer ansvar till honom i vanliga fall varför måste jag ta hand om allt för att känna mej hel
kan säga så här .
han har bytt blöja på våra bar ca 10 ggr allt som allt
aldrig gjort vällin
aldrig tvättat
lagat mat kanske 20 ggr på 10 år
städat nån gång
handlat nån gång aldrig betalat räkningar
ja ni vet han jobbar o så grejar han ute i garaget
INTE FÖR ATT HAN INTE KAN ELLER VILL
för att jag inte låter honom
varför????
dumma idiot jag
jag älskar honom så mycket just nu

Inga kommentarer: