torsdag 30 april 2009

hörsel koll

idag med timp.
jaha jag blev ju lyckligt förvånad igår när jag insåg att jag har 300 dagar kvar med mamma dagar
tykte det va lite märkligt att dom häll på o sina efter bara ett år när jag bara tagit ut 3 dagar i v
kom på att björn överlåtit på mej oxå o dom syndes inte på min sida så nu kan jag med lugn va hemma ett tag till ...
tim o max åkte fyhjuling i går o skjutsade varandra på en traktor som va knuten bakom skitkul hade dom tills det blev soppa slut o en mamma som va så glad över att dom lekte så snällt skulle tanka
tar en dunk som det står miljöbensin på en blå.......
tyckte det va skum konsistens men tänkte att ja ja det funkar väll så jag hällde i . den funkade 5 min sen la den av o startade inte mer
två mycket trumpna killar frågade bara när pappa kommer hem o sen gick dom in o kollade tv ...ohh ops...inte jätte poppis va jag då....
visade sej att det va smörjolja till bakaxeln på björns lastbil....
ha ha ha
dunken jag skulle ta va röd....med samma text....
oj då...
som tur va kunde björn fixa så dom fick åka en stund till
då fick jag den brillianta iden att jag kunde klippa gräset för tim såg så pigg ut
klippte o sen brakade han ihop hans ögon svullnade helt
så i morse fick vi blöta upp dom från allt gegg
suck ..ingen bra dag igår....

Inga kommentarer: