torsdag 22 januari 2009

utmanad


av sandra...
detta går ut på att skriva ner tre saker jag är nöjd med på min kropp....(fyyy sandra va svårt )
1. ögonen ..dom är gröna o jag har altid älskat dom för att det inte är så vanligt med gröna ögon .
2. rumpan..när den inte är överdrivet stor ha ha gillar min rumpa o det gör min man oxå ha ha ha.
3. o fy så svårt....min rygg då får det bli ....jasg tycker det är sexigt med ryggar o gillar att ha urringade tröjjor som visar ryggen, när man är brunbränd o ganska tränad....
nu utmanar jag 3 andra tjejer.
1.annapanna systerdotter
2.manson dust.
3.chatarina....
Reglerna är enkla!
1. Placera ovanstående banner på din blogg.
2. Lista 3 saker med din kropp som du är särskilt nöjd med.
3. Länka till den du fick utmaningen ifrån...
4....och skicka vidare utmaningen till 3 personer

Inga kommentarer: