torsdag 29 januari 2009

hemmagjord pizza

uhhhh har just tryckt hemmagjord pizza suck va mätt jag är ....
idag började jag jakten mot solen , jag strök på mej första lagret av dove sommer glow.. så snart är man fräsh o fin. jag blir så otroligt lätt brun o den jättesvaga doven räcker för mej man blir fint brun efter några dagar av smörjan o det blir inga konstiga skarver som syns.
max blev nedslagen i skolan igår..(han försvarade sej oxå men det är jag inte så stolt över ) o nu känns det att man har killar....ush va dåligt jag mådde när han ringde o grät man hade lust o spöa ner killen själv ...han gick dessutom i 5an o va ju altså 2 år äldre än max....min mamma ringde häromdan o undrade om vi var osams ha ha hon hade inte hört av oss på så löänge
konstaterade då att jag inte sett dom sen julafton...hm men men tim fyller ju på torsdag så då får vi ta igen det ,
kram på er alla .

Inga kommentarer: