onsdag 15 oktober 2008

årets blähhhhhh

max har vart hos tandläkaren idag fy fan vad jag fullständigt hatar att gå dit även med barnen jag är fullständigt livrädd och spyfärdig o tårögd hela tiden , håller en god min för max skull som är skitduktig o inte nå rädd
allt såg bra ut alla dåliga tänder är snart tappade o dom nya är såååå fina jippi
tim vägrade gå till dagis i morse så jag tog inte den diskusionen o lät han va hemma
igår va vi på kvartsamtal med max , min stolthet behölls vid liv jag älskar den killen mitt i samtalet briljerar han med att säga
- mamma lärde mej roten ur häromdagen , altså matte räkning
jaha du sa fröken o sa vad är roten ur 9 då o flinade o kollade på mej som om det va ett skämt
-3 sa max skitsnabbt o hennes min va obetalbar ha ha ha ha ha ha o björn som hade vart ledig för att följa med satt med öppen mun o sa va faaaaan senare på kvällen fick jag förklara vad roten ur är o hur i h....vete max kan det ha ha ha ha ha underbara barn

Inga kommentarer: