fredag 17 oktober 2008

fredag o fest pepp

imorrn är det fest
första gången vi har barnvakt på säkert 2 -3 år vi har inte gjort något tillsammans utan barnen på en hel livstid känns det som.
idag ska max till martin i örebro på filmkväll och i morgon ska jag hämta där o köra direkt till köping där dom ska sova hos sebbe o natta .
natta ska ha dennis o leka lillmamma ha ha hon kommer inte vilja ha barn efter det jag LOVAR....................................................
den ungen sover aldrig............jag överdriver inte om jag säger att han sover högst 1 timme samanlagt på hela dagen
fan tim o max har ju sovit i alla fall 2 timmar på raken på dan ..men dennis sover ca 10 min i taget kanske 3- 4 ggr om dan helt sjukt
tim vägrar gå till dagis så idag är han hemma igen.......4 dagar hemma denna vecka
vad gör man . vi ska till malin o daniel o förfesta lite o fixa hår o smink i morrn blir jättekul känns som vi inte haft tid att umgås med folk på evigheter , känns även som en öl i morrn kommer räcka för att flera veckors sömnbrist ska komma ifatt o få mej att somna direkt ....
jag är sååååååååååååååå trötttttttttt

2 kommentarer:

★SUSanna★ sa...

Vi ska ha sååååååååååå kul! =D Längtar som en tok, fast att jag e genom förkyld... Ses imorgon! Puss

Nathalie sa...

hejhej. jadå det går jätte bra, han bryr sej inte ett dugg när jag länmar honom. men sen när jag hämtar så kommer han ju på att jag varit borta och då börjar han böla=). okej va jobbigt de måste va. såg att du oxå ska på festen,=) vi ses där. kram