måndag 13 juli 2009

ny vagn

hmmm hade tankarna mot en scooter ...
men jag testkörde en trveler på lek o bus för sandra hade inskaffat en sån till rasmus o jag vill ju ha svänghjul...är rädd att folk ska tro att jag joggar om jag har tre hjul ha ha ha ha
nä men ,så skull sandra sälja sin gamla city jet som jag bara hört gott om o björn tycker den e skitsnygg...så idag kanske den blir dennis nya racer ...
ska på bh party ikvä'll oxå
det intressanta är ju att man får hjälp att se sin riktiga storlek o se om man köpt fel i snart 15 år ha ha ha
solen skiner!!!! lycka.......

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja precis :) men jag tror på något vis det har med mognad att göra också. När man har fått vart med om både det ena och det andra i livet lär man sej att även om inte allt blir som man tänkt sej så funkar det ju ändå.. Kram!!