söndag 17 augusti 2008

regn regn o mera regn

är sååååå nere imellanåt fy fan sov inte alls inatt låg bara o tänkte på att björns mamma va 39 när hon dog
vi är snart där
jag skulle va skitnöjd med mitt liv om jag dog nu konstaterade jag då just nu är jag nöjd just nu idag är jag glad o lycklig , det är ju rädslan för imorgon o nästa vecka,år,nästa totalras som bara bryter sönder hjärtat i småbitar som jag är rädd för som jag har stans panik över.....
fan om inte detta slutar snart.
fatta o dö vid 39 .....
man har ju räknat me ett helt liv till ju lika länge till som man levt
aldrig mer få se sina barn , inte få uppleva hur bra det gått för alla tre grabbarna hon hade
vilka underbara barn barn hon har
VI SAKNAR DEJ FARMOR....

max börjar skolan imorrn ush o fy slut på slöheten o jag o björn har precis tagit oss i kragen o kört järnskrotet från garaget o börjar rensa källaren ..suck bara en vecka på oss at ta det lasset nu
björn har lagat en bil åt ett par i örebro som tillverkar o säljer marknadsgodis dom har gjort det i 32 år , helt galet
bara åkt runt på marknader o sålt godis
såå coolt
vill oxå pyssla me nått eget
men med det jävla skit psyket man har så blir det väll aldrig så , man kommer altid slava åt överfolket på arbetar nivå............

Inga kommentarer: